Lesaffre ▷ Dezvoltare si inovatie in panificatie
17
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17,page-child,parent-pageid-15,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Cercetare si inovatie

Cercetare panificatie

Cercetarea si dezvoltarea sunt elemente majore in strategia de inovare a Grupului Lesaffre.
O divizie speciala de cercetare-dezvoltare a fost formata in 1965 si astazi include peste 180 de cercetatori experimentati, 50% dintre acestia reprezentand personalul de executie.
Aceasta echipa multidisciplinara lucreaza cu peste 60 de universitati si centre internationale de cercetare.
Divizia de cercetare-dezvoltare se axeaza in principal pe drojdie si partile sale componente, variind de la cercetari de baza pana la aplicarea de diverse produse in panificatie, fabricarea berii, fabricarea vinului,a etanolului sau in nutritia si sanatatea umana si animala.
Proiectele Grupului necesita aptitudini multidisciplinare, variind de la cele privind genetica pana la cele legate de ingineria de proces, dar si de microbiologie, fermentatie, inginerie chimica, chimie analitica si stiintele alimentare.

Toate aceste activitati se bazeaza pe aplicarea stiintelor practice in industrie sau comert prin utilizarea constanta a bazelor de date la nivel mondial.

Activitatile diviziei de cercetare-dezvoltare:

  • Imbunatatirea continua a proceselor de productie si a calitatii produselor existente
  • Dezvoltarea de produse inovative ca raspuns la nevoile clientilor
  • Studierea de noi aplicatii pentru tehnologiile si produsele Lesaffre in domenii emergente (precum nutritia, sanatatea si bioenergie, etc)
Cercetare panificatie

Lesaffre este partener in proiectul Futurol.

Acest proiect urmareste dezvoltarea si validarea unui proces de productie a etanolului prin mijloace biologice, printr-un proces de generatia a doua, din lignoceluloza, un produs secundar din silvicultura, reziduuri agricole sau biomasaspecifica.

Lesaffre se foloseste de experienta proprie pentru selectarea, utilizarea si productia de drojdie.

Activitatile de cercetare-dezvoltare sunt orientate spre obtinerea si furnizarea de surse de drojdie care sa ofere cea mai buna performanta posibila,in procesul de productie de bioetanol de a doua generatie.De asemenea, Lesaffre contribuie financiar la construirea unui prototip industrial.

Inovatie

Lesaffre s-a asigurat ca domeniul de cercetare-dezvoltare constituie cheia succesului propriu. Pregatirea pentru viitor inseamna un angajament catre o inovatie bazata pe o constientizare profunda a nevoilor si problemelor pietei.
Cu pragmatism si pricepere, Lesaffre genereaza solutii tehnice si industriale care sprijina procesele de inovare ale clientilor.De exemplu, in 1930, Lesaffre a fost primul jucator pe piata drojdiei care a implementat un evaporator.

In momentul in care a fost introdusa prima drojdie uscata in 1973 (renumitul brand Saf-instant), echipele tehnice si de vanzari au optat pentru comercializarea in pachete de 500 grame, precum cele utilizate pentru produsele de cafea instant.Ulterior, acest format a devenit o referinta pe piata.

In 2003, Lesaffre a lansat Kastalia, o forma de drojdie lichida destinata in principal brutariilor de tip artizan. In calitate de inovatie revolutionara, acest concept a fost rapid adoptat de clientii nostri.

Mai recent, Lesaffre a fost prima companie care a folosit o noua substanta (sirop de glucoza in  loc de melasa) pentru procesele de productie in Statele Unite ale Americii. Fabrica este in continuare singura care stapaneste acest proces pe o scara larga de productie..
Lesaffre isi mentine in continuare avantaje pe piata prin investirea in viitor. De exemplu, mai mult de 180 de cercetatori lucreaza impreuna cu aproximativ 60 de universitati si centre de cercetare din intreaga lume.
Obiectivul nostru comun este dezvoltarea de produse de inalta calitate, a caror siguranta a fost testata si dovedita. Inovatia este cel mai bun mijloc posibil pentru a asigura dezvoltarea noastra in viitor, si, astfel, dezvoltarea clientilor nostri.